seara magica in pub25 :))

trebuie sa povestesc ca altfel imi vine rau ….
sambata pe 17 septembrie 2011 .. ies cu baietii la o berica … vodkutza ce bea lumea acum sa fie in toiul petrecerii …. merg in master…. binenteles ei nu aveau garderoba … unu lucru naspa … ca doar e frig seara… in fine intram 2 … altii 2 nu ii lasa sa intre ca cik nu au rezervare si e clubul plin … (plin de lume buna…. cu sacou cusut … si cu bere la 4 lei … ) in fine … greseala noastra a fost ca nu am parcat golful tunat sau toyota land cruiser …. fix in fata ca de obicei sa putem intra ca „baietii” fara probleme … am plecat de acolo am mers in copou … dar erau doar 2 muncitori de pe la salubris … care spargeau amandoi la o bordura pt ca era prea inalta pt babe si am revenit in tudor unde surprais :)) hai in pub25 pt ca nicaieri nu mai era lume … (asta se intampla rar) binenteles intrare 10 lei cu bon de consumatie .. am intrat ne-a controlat mai ceva ca in miami sa nu avem artificii grenazi cutite sabii la noi si 80 la suta baieti . ca dupa 2 beri cu chef si cu cantari 20 la suta fete ( sus pe bar ) ca totul e legal nu ? binenteles aceeasi muzica de cand aveam 18 ani si eram un megastar pe acolo … bug mafia hai cu mine sau mg nush cum tot ceva cu bar …. acelasi playlist .. circa 2 ore din care 5 minute muzica buna … si binenteles animatoare care zburdau pe un cub improvizat …. de mama focului .. daca te duci la baie risti sa iei multe boli … pt ca ori vezi sange ( asta nu e de la ciclu la fete ) ori vezi ce nu vrei sa vezi ca iti vine si tie rau ….
sa revenim … ajungem la bar .. luam ce bea toata lumea bere ieftina dupa care incepem sa privim stanga dreapta …. baieti fata.. baieti … spate perete si tot asa.. pana apar 4 fete la 1.50 si 65 kg fiecare … nu pot sa calculez acum cat avea . tirul …. in fine .. noi daca eram 2 baieti reuseam sa le facem fatza… in fine am facut si noi doua treci miscari din bazin …. au inceput sa dea astia cu fum din ala ca in discoteca mea de la tara din prisecani .sii a inceput distractia maxima ! deci cu 10 lei intrarea … avand 2 beri la consumatie afost o seara pe cinste … am vazut 2 animatoare .. una care mima si alta se lua dupa ea si un amic sa ii spun asa care la sala danseaza si acolo sus pe bar .. berea ieftina … aceleasi imbranceli .. copkii de clasa 10 … fara tema facuta … si mai continui ?? ?

am doua concluzii …
1 : daca tot avem cluburi de …. dc mai punem intrare si lasam toata lumea sa intre ?
2 : dc acei oameni care vor sa se distreze si au bani sunt lasati pe afara..

in fine vine luna octombrie asa ca dragi ieseni bucurativa acum cat puteti …. ca dupa aia …. ………………………………………………………. publicitate revenim in iunie

Lasă un răspuns

