perle din mcdonald’s

nush daca stiti eu lucrez la mcdonald’s ////
multa lume vorbeste aiurea .. zice ca e mancarea naspa sau altii ne lauda asta nu conteaza
o sa va scriu mai jos cat de destepti sunt uniii ” oameni ” daca se poate spune asa
asta e nr 1 : vreau si eu un meniu mcdonald’s
– as dori si eu doua perechi de cartofi
– se fumeaza pe terasa ?
– doi hotdog la pachet
– dati-mi o placinta dar nu o faceti acum o bag eu la cuptor acasa
– (italieni / romani ) como se zice la voi poteitos
– doua portii de crochete la pachet ( adik mcnugget’s)
sa va mai spun ? ….

Un răspuns la „perle din mcdonald’s

Lasă un răspuns

