facebook al II lea ziar matrimonial

Se pare ca facebook-ul se ridica tot mai sus ….. de ce spun asta simplu ,,
in fiecare zi daca stai pe facebook vezi cum toata lumea este in intr-o relatie , urmata de 20 de like-uri iar dupa 45 minute apare iar single … .. incep sa reapara statusurile de pe messenger din anul 2000 te iubesc nebuna mea sau mie dor de tine pisoi ,, urmat binenteles de 20 de like-uri …. aceste like-uri fiind date de colegii tai de clasa a 8 a B … ca apoi a doua zi la scoala sa le spui multumesc si sa le lasi sa traga din tigara ta la ultima pauza …. stati usor ca incepe scoala acusi … ghiciti ce o sa se auda in autobuze iar .. baaaai am baut aseara cu astia pfaaai marpha , si dupa am fost cu aia si am dus-o acasa…. da na nu am intrat ca era masa si tasu acasa… da poate data viitoare nu o sa mai fiu virgin ( bine ei spun ca deja sunt trecuti prin viata la colegii lor )
in fiecare zi apar evenimente pe facebook cum ar fi baia de spuma ,,, after party , piscina party si alte chestii la care toata lumea binenteles da particip , cand ajungi la petrecerea aia sunt 2 mese mari a cate 4 persoane ,, cu 2 sticle de bere pe masa + o apa plata cu gheata si lamaie daca este si o fata .. si dai dans pe masa cu tricoul ridicat si cu un tatuaj gen yakuza sau o broscuta … si cam atat ….. ca iar e masa si tasu acasa si sa dus si noaptea asta degeaba

pe facebook dupa fiecare despartire m-ai indelungata ambele persoane au ceva de impartit … fata zice … m-a inselat .. el spune ca ea e prea geloasa sau invers si nu sa mai putut (asta in cele mai bune cazuri ) , daca nu se aude cam asa : dao incolo de proasta ,,, sa dus la suc cu prietenele ei si eu cand ies la o bere sare in capul meu de ce nu am dus gunoiul (el)
ea : bei non-stop stai numai cu prietenii tai in loc sa ma iubesti numai pe mine

in fine concluzia : nu o stiu nici eu pentru ca nu inteleg fazele astea ,, dar stiu doar atat pe facebook gasesti orice , faza naspa e ca sunt numai minciuni

Lasă un răspuns

